Friday, April 13, 2007

כתבה אחרונה - מטעם הרופא

שלום,זאת הפעם האחרונה שאני אכתוב לכם על מצבה על גלית ועל שיטות הטיפול במחלתה ועל מחלת הסי.אפ.אס.
כיום מצבה של גלית אומנם לא משתווה למצבם של ילדים אחרים בני גילה אשר לא סולבלים מ סי.אפ.אס, אך בהשוואה למצב חולים אחרים בני גילה וההתמודדות עם מחלה קשה כמו מחלה זו.
כיום גלית מקבלת טיפולים תרופתיים ולעיתים טיפולי פיזיותרפיה בטעם אס"ף.
טענתם הקודמת של הוריה של גלית הייתה כי הטיפול של גלית אינו תורם לשיפור מצבה הוא הוכחה כשגויה, וכיום גם הם רואים סוג של התקדמות חדשה אך איטית אצל בתם הקטנה.
אני מאמין כי גלית תוכל להיפתח אל ילדים אחרים במשך השנים, לאחר שתבין כי מחלתה אינה מפרידה אותה מהחברה והחברה העצמה תבין זאת.
במכתבי האחרון אני רוצה להמליץ להוריה של גלית לפנות לעמותת אס"ף בבקשה שנייה והיא היכרות בין ילדים חולי סי.אפ.אס למען המטרה שהיא לעזור לגלית לרכוש חברים חדשים ולפתח את יכולותיה החברתיות ובכך גם לעזור לה לחשוב כי היא אינה שונה.
דבר זה יכול להביא לה כוחות חדשים ולגרום להמשיך ללחום נגד מחלה הקשה כמו שהיא וכל משפחתה מתמידים לעשות בכל יום ויום.
ועכשיו אני רוצה להיפרד מכם בפעם האחרונה, כמובן שאחרי יבוא עוד גילוי לב של יהושע הרופא המומחה, אך גם אני אתגעגע אל כולכם ובמיוחד אל גלית.
להתראות.

No comments: